תקלה עולמית בוואטסאפ - שוב: וואטסאפ קרסה | ערוץ 7 / גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות.

מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק:

בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . סרו×'ים - סלולר
סרו×'ים - סלולר from www.srugim.co.il
שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ,. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק:

משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ,. שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ.

בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . מפ×
מפ×" עולמית של ×"קורונ×" - JHaringan from g-rafa.co.il
שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור.

גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות.

משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ,. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות.

תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ.

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . שו×': וואטסאפ קרס×
שו×': וואטסאפ קרס×" | ערוץ 7 from a7.org
משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות .

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות .

גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית בוואטסאפ - שו×': וואטסאפ קרס×" | ערוץ 7 / גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות.. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות.